Awaria terminala płatniczego może wstrzymać realizację usług lub sprzedaż towarów, blokując działalność niemalże każdego przedsiębiorstwa handlowo-usługowego. W takiej sytuacji liczy się przede wszystkim szybkość i niezawodność serwisantów. Mico to profesjonalny serwis terminali płatniczych, do którego można zgłosić się w każdej chwili. Nawiązując współpracę z naszą firmą, otrzymujesz całodobową opiekę i pomoc w awaryjnych sytuacjach od sprawdzonej firmy PayTel. Serwis terminali płatniczych Mico działa na terenie miast, takich jak: Poznań, Luboń, Swarzędz, Komorniki, Przeźmierowo i Tarnowo Podgórne. Nasi specjaliści z Wielkopolski stawiają przede wszystkim na profesjonalne, dokładne i rzetelne działanie, które usprawnia pracę każdego przedsiębiorstwa, z którym współpracujemy.
Specjalizujemy się w serwisie terminali płatniczych – zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych, wykorzystywanych w niemalże każdej branży: od motoryzacyjnej, przez gastronomiczną i budowlaną po sklepy, turystykę czy rolnictwo. Zajmujemy się również naprawą i serwisem tego typu urządzeń stosowanych w szeroko pojętej branży usługowej. Mogą zgłosić się do nas wszyscy przedsiębiorcy, którym zależy na szybkiej reakcji, profesjonalnym serwisie terminali płatniczych oraz korzystnych warunkach współpracy. Zapraszamy do bliższego zapoznania się z naszą ofertą i modelem działania, a w razie pytań – do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami przedsiębiorstwa Mico. Podkreślamy, że nasi Klienci mogą na nas liczyć nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach. Niestraszne nam awarie żadnego rodzaju – zachęcamy do kontaktu i współpracy.
Zainstalowanie terminala płatniczego w swojej firmie to zdecydowanie dobry pomysł, który przynosi ze sobą szereg korzyści m.in. oszczędność czasu oraz zwiększenie obrotu. Zdarza się jednak, że system płatniczy ulega awarii. Na szczęście, nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego czuwa całodobowa opieka, która przyczyni się do szybkiego rozwiązania problemu. Jeśli awaria jest poważna i wymaga interwencji serwisowej, zostanie ona naprawiona najszybciej jak to możliwe – choć przypominamy, że serwisant ma aż 48h by dotrzeć na miejsce awarii.
W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy skontaktować się telefonicznie z pomocą techniczną. Pracownik pomocy technicznej podzieli się z Tobą instrukcjami, mającymi na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie, wyznaczony serwisant pojawi się w Twojej placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu.
PayTel, reklamacje oraz problemy z obsługą terminala
NOVITUS, Oddział Nowy Sącz, Centrum Technologii Sprzedaży – Terminale płatnicze EFT
NOVITUS, telefoniczna autoryzacja transakcji kartami VISA, EC/MC
Synchronizacja kluczy
NOVITUS, telefoniczna autoryzacja kart American Express