Serwis ET – terminale płatnicze

Zainstalowanie terminala płatniczego w swojej firmie to zdecydowanie dobry pomysł, który przynosi ze sobą szereg korzyści m.in. oszczędność czasu oraz zwiększenie obrotu. Zdarza się jednak, że system płatniczy ulega awarii. Na szczęście, nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego czuwa całodobowa opieka, która przyczyni się do szybkiego rozwiązania problemu. Jeśli awaria jest poważna i wymaga interwencji serwisowej, zostaje ona naprawiona najszybciej jak to możliwe – choć przypominamy, że serwisant ma aż 48h by dotrzeć na miejsce awarii.

W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy skontaktować się telefonicznie z pomocą techniczną. Pracownik pomocy technicznej podzieli się z Tobą instrukcjami, mającymi na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie, wyznaczony serwisant pojawi się w Twojej placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu.

Pomoc techniczna elektronicznych transakcji

PayTel, reklamacje oraz problemy z obsługą terminala

  • telefon: 801 090 108 (dla telefonów komórkowych: +48 18 521 18 00)
    e-mail: Teleserwis@PayTel.pl
  • formularz kontaktowy: FORMULARZ
  • infolinia dostępna 24h/7, także w niedzielę i święta

NOVITUS, Oddział Nowy Sącz, Centrum Technologii Sprzedaży – Terminale płatnicze EFT

  • telefon: 608 440 505
  • e-mail.: eft@novitus.pl

NOVITUS, telefoniczna autoryzacja transakcji kartami VISA, EC/MC 

  • telefon: 801 365 999, 42 683 83 65

Synchronizacja kluczy

  • telefon: 22 534 37 88

NOVITUS, telefoniczna autoryzacja kart American Express

  • telefon: 22 581 52 52