Koniec transmisji GSM w kasie Novitus? Sprawdź jak odnowić ważność karty SIM!

Urządzenia online GSM mimo swoich wszystkich zalet, wymagają od nas pilnowania ważności karty SIM. Zdarza się, że przypominacie sobie o […]

Urządzenia online GSM mimo swoich wszystkich zalet, wymagają od nas pilnowania ważności karty SIM. Zdarza się, że przypominacie sobie o tym w ostatniej chwili (albo w ogóle), co generuje nie tylko kłopot dla Was, ale także dodatkowe koszty. Jeśli jesteś posiadaczem urządzenia online Novitus z fabrycznie zamontowanym modemem i kartą SIM, koniecznie sprawdź jej ważność – nikt nie zrobi tego za Ciebie!

Karta GSM24M w urządzeniach online Novitus

Karta SIM w ofercie GSM24M jest montowana i aktywowania już w procesie produkcji kasy. Przez pierwsze pół roku działa w Pakiecie Startowym, potem przez kolejne 24 miesiące przechodzi automatycznie na Pakiet Abonamentowy. To właśnie utrata ważności Pakietu Abonamentowego jest taka ważna – powoduje ona koniec transmisji GSM. W efekcie dostęp do CRK zostanie zablokowany, a wznowienie łączności wygeneruje niepotrzebne koszty dodatkowe. Pamiętaj, że utrzymywanie łączności z CRK jest wymogiem polskiego ustawodawcy.

Zawczasu trzeba musisz więc zadbać o ciągłość pracy urządzenia w trybie GSM. To Twój obowiązek! Jeśli jesteś klientem Mico, od razu będziesz mógł także nabyć odnowienie karty SIM na 24 miesiące – Novitus.

Poniżej przedstawiamy kasy fiskalne, w których fabrycznie montuje się modem i kartę SIM. Jeśli posiadasz któreś z tych urządzeń i łączysz się z CRK za pośrednictwem sieci GSM, powinieneś sprawdzić ważność swojej karty SIM.

Jak sprawdzić ważność karty SIM w kasach Novitus?

Datę zakończenia aktywności pakietu zweryfikujesz na stronie Novitus: Sprawdź ważność karty SIM w kasie Novitus!

Aby sprawdzić na stronie producenta, czy jest Ci potrzebne przedłużenie karty SIM na kolejne 24 miesiące, niezbędne będzie podanie danych karty. Można je znaleźć na trzy sposoby:

  1. Na etykiecie na spodzie obudowy kasy lub akumulatorze (przykładowa etykieta widoczna na zdjęciu poniżej). Interesuje Cię informacja „SIM NUMER”.
  2. W przypadku kasy Nano 2 Online i Nano Online możesz użyć IMSI NUMER. Wykorzystaj ścieżkę klawiszy 5963 > F > MENU > OK i wykonaj wydruk – na nim znajdziesz IMSI NUMER. Jeśli wydruk się nie udał – zaktualizuj oprogramowanie urządzenia.
  3. Na oryginalnej karcie Orange (przykład na zdjęciu poniżej).

Jeśli nie udało Ci się znaleźć samodzielnie potrzebnych numerów, skontaktuj się z Ekipą Mico. Serwis dostępny jest pod adresem mailowym serwis@mico.pl i numerem telefonu 602 259 802. Możesz także skorzystać z opcji szybkiego kontaktu, czyli pomocy-wideo WhatsApp pod numerem 602 286 902.

Koniec transmisji GSM – co dalej?

Jeśli sprawdziłeś ważność karty i okazało się, że wkrótce mija jej ważność, koniecznie przedłuż jej ważność. W e-sklepie Mico oferujemy dla naszych Klientów specjalne przedłużenie na kolejne 24 miesiące, ze zdalną aktywacją. Możesz załatwić tę sprawę szybko, wygodnie i nie wychodząc z domu. Nasza oferta dostępna jest tutaj: Odnowienie karty SIM na 24 miesiące – Novitus. Bardzo ważnym jest, abyś zorientował się w ważności karty jak najszybciej. Twoim obowiązkiem jako użytkownika kasy fiskalnej, jest zapewnienie stabilnego połączenia z CRK. Nie odpowiadamy za nagły „koniec transmisji GSM” w Twojej kasie, jeśli ważność karty SIM minie!

UWAGA! Twoje zamówienie musi trafić do serwisu na minimum 45 dni przed datą „Koniec transmisji GSM” inaczej nie będzie zrealizowane!

wróć do bazy wiedzy