Awarie czy kłopoty z obsługą urządzeń fiskalnych zdarzają się nader często. Zwykle nasza Ekipa rozwiązuje je w rozmowie telefonicznej lub […]
Awarie czy kłopoty z obsługą urządzeń fiskalnych zdarzają się nader często. Zwykle nasza Ekipa rozwiązuje je w rozmowie telefonicznej lub wymianie wiadomości mailowych. Ma to jedną wadę – serwisant nie widzi na bieżąco, co dzieje się po drugiej stronie. Wpadliśmy więc na rewolucyjny pomysł, który podbija serca naszych Klientów, czyli pomoc wideo przez aplikację WhatsApp.
Korzyści płynące z takiego rozwiązania można wskazać z łatwością. Dzięki WhatsApp nie musisz spełniać roli oczu i rąk naszego serwisanta, wystarczy że będziesz kierował się jego sugestiami. Serwisant, widząc co dzieje się przez wideo, udzieli Ci bardziej precyzyjnych i trafniejszych porad, w porównaniu z klasyczną rozmową telefoniczną/mailową. W efekcie problem rozwiązujemy szybciej, co jest korzystne i dla Ciebie i dla nas.
Ogromną zaletą jest także wygoda serwisu-WhatsApp. Realizujemy go zdalnie, a skoro cechuje go większa skuteczność niż telefon czy mail, z dużym prawdopodobieństwem nie będziemy musieli spotykać się osobiście. Zdarzają się oczywiście przypadki, gdzie problem jest naprawdę złożony, ale są one rzadkie. Zazwyczaj jest to błąd programu sprzedażowego, lub jednorazowy “wybryk” oprogramowania.
Pewną korzyścią jest także bardziej osobisty wymiar kontaktu. Zależy nam byś wiedział, że zawsze można na nas polegać i jesteśmy pod ręką. Zadzwoń do nas w razie problemów ze swoim urządzeniem fiskalnym jak do dobrych znajomych! 😉
To proste! Kieruj się poniższymi wskazówkami:
Jeśli wolisz tradycyjny kontakt, zawsze czekamy na Ciebie pod telefonem, mailem oraz w naszym salonie sprzedaży na ulicy Gorczyczewskiego 4-6. Polecamy jednak zachować nasz numer WhatsApp w swoich kontaktach, by w razie nagłego przypadku szybko nas poinformować o tarapatach! 😉