MENU

Godziny pracy

Pon. - Pt.: 9:00 - 16:00

Sobota: 10:00 - 13:00

Skontaktuj się z nami

Warunki serwisu

Warunki serwisu

Serwis kas rejestrujących są to czynności obejmujące fiskalizację kas, ich naprawy i konserwacje oraz przeglądy prowadzone zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Finansów.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem firm:
DATECS, EMAR, NOVITUS, POSNET, TORELL (Sharp), ZETO (Electronics, Prima), ZIBI (Casio).

Posiadamy zawsze aktualne uprawnienia serwisowe, które są regularnie odnawiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Świadczymy usługi serwisowe zarówno w czasie trwania gwarancji jak i pogwarancyjne.

Serwis – kontakt:

ul. Polna 21, 60-535 Poznań

telefon: 61-847-20-06 wew. 22
telefon GSM: 602-259-802
e-mail: serwis@mico.pl

Zachęcamy również do skorzystania z formularza szybki kontakt.

Informacja:
Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w urządzeniach fiskalnych przeprowadzane mogą być tylko przez autoryzowany serwis wpisany w książkę kasy. Ustawa regulująca warunki prowadzenia serwisu urządzeń fiskalnych nie zezwala na ingerencję innym podmiotom (zerwanie plomby) w urządzeniach, w których my jesteśmy zgłoszeni do Urzędu Skarbowego jako serwis.

Uwaga! Stan plomby i jej poprawność sprawdzana jest trakcie kontroli skarbowej.
Dopuszcza się przeprowadzenie naprawy przez tzw. serwis centralny (producenta) lub przez inny serwis ale tylko i wyłącznie za odpowiednią zgodą.