Dlaczego warto zastosować system sprzedaży? Zadowolenie klienta uzależnione jest nie tylko od szybkiej obsługi przy kasach, ale przede wszystkim dostarczenia […]
Dlaczego warto zastosować system sprzedaży?
Zadowolenie klienta uzależnione jest nie tylko od szybkiej obsługi przy kasach, ale przede wszystkim dostarczenia klientowi pożądanego przez niego produktu w odpowiednim czasie w odpowiedniej cenie. Szczegółowa analiza struktury koszyka, preferencji zakupowych godzin największej częstotliwości zakupów… to wszystko przyczyni się niewątpliwie do poprawy oferty towarowej placówki. Jednak aby dokonać takiej analizy, trzeba mieć system, który zgromadzi dane na interesującym nas poziomie szczegółowości i pozwoli na ich analizę.
Utarło się sądzić, że wiedza ta dostępna jest tylko wyspecjalizowanym firmom badawczym – współcześnie jednak może znaleźć się w zasięgu każdego właściciela czy menadżera sklepu (/sieci sklepów), wyposażonego w odpowiednie narzędzia: system sprzedaży, czyli sprzęt sprzężony z oprogramowaniem.
Na sukces w handlu wpływa kilka czynników, które determinowane są także przez wybór właściwego systemu sprzedaży. Można tu wymienić:
sprawną i szybką obsługę klienta,
optymalne zarządzanie magazynem,
bezbłędna identyfikacja towaru w magazynie, na półce i w kasie,
pełne wsparcie dla obsługi kodów kreskowych od momentu przyjęcia na magazyn po proces sprzedaży w kasie,
przeprowadzanie szybkich i sprawnych inwentaryzacji, przy możliwie niewielkim udziale pracowników oraz sprawne jej rozliczenie w systemie sprzedaży,
posiadanie kolektora danych, kodów kreskowych, funkcji programu pozwalającej robić częściowe spisy towarów,
posiadanie systemu sprzedaży zbudowanego z wymiennych modułów, który można wykorzystać w różnych konfiguracjach i zgodnie z wymaganiami naszych klientów,
minimalizację strat sklepu, wynikającą z nieuczciwości klientów i kasjerów,
oraz posiadanie systemu precyzyjnego rozliczania magazynu, a także systemu kontroli wideo pracy kasjera.
Czynniki determinujące wybór systemu sprzedaży
Polecając klientowi system sprzedaży, najpierw dokładnie poznajemy potrzeby jego placówki lub placówek. Musimy znać odpowiedź na poniższe pytania:
Jaka jest powierzchnia sklepu?
Ile stanowisk kasowych będzie docelowo znajdowało się w sklepie i jaka będzie konfiguracja przestrzenna stanowisk sprzedaży?
Jaka jest przewidywana ilość transakcji w sklepie i jaka jest zakładana średnia wartość koszyka?
Jaka będzie polityka opisywania towarów w systemie sprzedaży? Jaka będzie polityka opisywania towarów w fizycznej warstwie, czyli oznakowania kodami kreskowymi?
Czy sklep będzie pracował jako samodzielna jednostka, czy będzie częścią sieci sklepów zarządzaną centralnie?
Czy klient będzie wykonywał ścisłe raporty i analizy sprzedaży?
Czy przewidywany jest system monitoringu i nadzoru?
Odpowiedź na te pytania determinuje wybór elementów sprzętowych, które proponujemy Klientowi oraz powiązanego z nim oprogramowania. Oprogramowanie stanowi najważniejszy element systemu sklepowego. Realizuje:
przyjęcia towarów,
ustalanie cen, marż, promocji,
sprzedaż i rozliczanie sklepu,
zbieranie i przetwarzanie danych o towarze i sprzedaży,
obróbki i analizy wszystkich interesujących klienta danych o sprzedaży i jej strukturze.
Dlaczego system sprzedaży NOVITUS?
System sprzedaży Novitus to kompleksowe rozwiązanie, które rekomendujemy wielu naszym Klientom. Daje on możliwość projektowania systemu dostosowanego do indywidualnych potrzeb placówki, dobieranie najlepszych dla danego rozwiązania urządzeń, wdrożenia projektu, a w późniejszym okresie nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem systemu.
Stosując system sprzedaży Novitus zyskujesz:
informacje o stanach magazynowych, najlepiej i najgorzej sprzedających się towarach, produktach na których sklep zarabia najwięcej,
możliwość śledzenia historii sprzedaży i stanów magazynowych,
liczne analizy i raporty wg okresów, produktów itp.
Systemy te są również niezwykle pojemne:
w przypadku systemu zbudowanego na bazie kas uzyskujemy 22 000 kodów towarowych,
w przypadku systemu opartego na bazie komputera i drukarki fiskalnej uzyskujemy aż 120 000 kodów towarowych,
zyskujemy jedno miejsce przechowywania informacji – są one przechowywane w komputerze zarządzającym.
NOVITUS to znana i sprawdzona na rynku polskim firma
Novitus oferuje wysokiej jakości urządzenia i usługi, wdrażająca systemy na najwyższym poziomie fachowości i z pełnym zaangażowaniem. Mico od wielu lat współpracuje z tym producentem urządzeń i rozwiązań fiskalnych w zakresie sprzedaży systemów.
lub wyślij formularz kontaktowy - skontaktujemy się z Tobą!
MICO korzysta z plików cookie by zapewnić efektywne działanie sklepu. Dzięki nim prowadzimy również statystyki, analizujemy dane, umożliwiamy Ci obserwowanie naszych profili społecznościowych, a także ... Dostosuj wyboryZaakceptuj i zamknij
Polityka prywatności i plików cookie
Polityka prywatności
MICO korzysta z plików cookie by zapewnić efektywne działanie sklepu. Dzięki nim prowadzimy również statystyki, analizujemy dane, umożliwiamy Ci obserwowanie naszych profili społecznościowych, a także wyświetlamy treści i reklamy zgodne z Twoimi zainteresowaniami. Zanim przejdziesz dalej zaakceptuj tę informację, lub dostosuj swoje wybory.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
SKLEP
Pliki niezbędne do efektywnego działania sklepu np. logowania się i utrzymania sesji, czy dostosowania wyglądu sklepu do urządzenia użytkownika. Podmiot przetwarzający: MICO sp. z o.o.
FUNKCJE SPOŁECZNOŚCIOWE
Pliki umożliwiające nawiązanie połączenia pomiędzy użytkownikiem, a portalami społecznościowymi, a także udostępnianie przez użytkownika treści tworzonych przez MICO. Podmiot przetwarzający: Facebook Irleand Ltd (UE) lub Facebook Inc. (pozostały zakres), LinkedIn Corporation.
YOUTUBE
Embedujemy na stronie filmy z serwisu YouTube. Odtworzenie takiego filmu jest równoznaczne z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC, związanych z usługą YouTube. Podmiot przetwarzający: Google Inc.
PIKSEL FACEBOOK
Wtyczka umożliwiająca nam wyświetlanie reklam zgodnych z zainteresowaniami użytkownika, na podstawie jego działań podjętych w sklepie. Podmiot przetwarzający: Facebook Irleand Ltd (UE) lub Facebook Inc. (pozostały zakres).
GOOGLE ANALYTICS
Narzędzie dostarczające informacji statystycznych o ruchu na stronie internetowej i jej użytkownikach np. ilość odwiedzonych podstron, lokalizacja geograficzna, używana przeglądarka, dane demograficzne. Podmiot przetwarzający: Google Inc.
GOOGLE ADWORDS
Narzędzie umożliwiające nam wyświetlanie reklam zgodnych z zainteresowaniami użytkownika, na podstawie jego działań podjętych w sklepie. Podmiot przetwarzający: Google Inc.